Tommy Hilfiger a anuntat lansarea campaniei globale Toamna 2020. Aceasta campanie infatiseaza spiritul “ Moving Forward Toghether” pentru a construi un viitor mai bun. Mesajul este construit prin prisma angajamentului lui Tommy Hilfiger de a crea o moda prin care „nimic nu se pierde și toată lumea este inclusă” .
Urmareste acest site pentru a ramane mereu informat cu cele mai noi stiri.
Ce implica aceasta campanie globala?
„Când întâmpinăm extraordinare provocări sociale și economice, să rămânem împreună este cea mai puternică metodă de a merge înainte.” a spus Tommy Hilfiger.
„Fiecare provocare este o oportunitate. Te poate duce cu un pas mai aproape de atingerea visului tău, îți poate revigora starea de a fi surprins, și te poate face mai creativ ca niciodată, cum nici nu bănuiai că ai putea fi. Prin Moving Forward Together, am pornit într-o călătorie prin care ne dorim să contribuim la reaprinderea scânteii creative și să oferim ajutor acolo unde este cel mai mult nevoie de el.” a mai spus acesta.
Ferma Disney, Golden Oak a fost Set-up-ul campaniei Toamna 2020. Aici fotograful Dan Martensen a reusit sa surprinda dar si sa celebreze prin forta imaginii frumusetea unicitatii culturale. Influencerii care sunt implicati in aceasta campanie sunt: Alton Mason, Ralph Souffrant, Halima Aden, Michaela DePrince, Dilone, Geron McKinley, Soo Joo Park si Precious Lee.
Tommy Hilfiger dar si consumatorii vor fi invitati prin intermediul canalelor social media sa co-creeze digital noi piese vestimentare. Acestea vor fi realizate folosind resturi de materiale si combinand stiluri din sezoanele trecute. Toate acestea vor avea loc pe o platforma on-line special realizata care va putea fi accesata incepand cu data de 2 septembrie. Toate stilurile co-create vor fi disponibile spre cumparare in anumite magazine din Europa, America sau in zona Asia-Pacific.
Moving Forward Together urmeaza mai multe programe filantropice, Tommy Hilfiger a donat 10.000 de tricouri albe in timpul pandemiei tuturor celor care lucreaza in domeniul sanatatii. Acesta a lansat o initiativa de co-creatie iar veniturile adunate de pe urma acesteia vor fi donate eforturilor globale in lupta impotriva Covid-19.
Toti prietenii si fanii brandului au fost invitati sa se alature conversatiei in social media.