Cele mai importante sfaturi pentru slabit

Cele mai importante sfaturi pentru slabit

O persoana trebuie sa aiba parte de o greutate sanatoasa. Daca vrei sa mai pierzi din greutate atunci trebuie sa urmezi sfaturile pentru slabit de mai jos. Depinde doar de tine si de cat de mult mananci.

Exercitiile fizice joaca un rol foarte important in pierderea in greutate si te vor ajuta sa ai parte de un stil de viata sanatos.

“Toata lumea ar trebui sa fie activa fizic, sa faca miscare moderata cu regularitate deoarece in acest fel protejeaza inima, reducand riscul de boli cardiovasculare”, sustine dr. Lee Kaplan directorul Institutului de Obezitate, Metabolis si Nutritie din cadrul Spitalului General Massachusetts, Statele Unite ale Americii.

    Iata ce trebuie sa faci pentru a slabi

Foamea nu trebuie sa te determine sa renunti la dieta

“Foamea este unul dintre motivele pentru care multi oameni nu reusesc sa urmeze un plan de slabit timp de mai mult de cateva saptamani. Nu te lasa pacalit de foame si tine minte ca atunci cand mananci mai putin celulele adipoase elibereaza mai multi hormoni de foame, ceea ce creste apetitul. Cele mai bune diete care te ajuta sa tii sub control senzatia de foame si apetitul sunt cele bazate pe un aport crescut de proteine si redus de carbohidrati”, sustine Dawn Noe, dietetician la Cleveland Clinic Wellenss Institute.

Evita sa mananci paine alba la micul dejun, covrigi sau briose. Poti opta in schimb pentru alimente bogate in proteine asa cum sunt ouale, iaurtul grecesc, fructele de padure. Vei vedea ca te vei simti mult mai bine si vei pierde din greutate.

Consuma carbohidrati bogati in fibre

Carbohidratii bogati in fibre sunt buni si nu ingrasa. Acestia ajuta la scaderea colesterolului si reduc riscul de boli cronice cum ar fi diabetul zaharat, cancerul colorectal sau bolile de inima.

Alimentele bogate in fibre sunt: pere, fructe de padure, portocale, mere, varza de Bruxelles, cartofi dulci, fasole uscata, linte, broccoli, spanac.

Evita pe cat de mult posibil carbohidratii rai asa cum ar fi painea alba, paste, covrigei, produse de patiserie, bomboane, sucuri carbogazoase.

Adopta obiceiuri sanatoase

Incearca sa tii sub control dimensiunea portiilor si sa faci miscare moderata in fiecare zi. Poti sa iti stabilesti anumite obiective asa cum ar fi : sa mananci o portie de legume la cina sau sa mergi pe jos in fiecare zi timp de 20 de minute.

Consuma foarte multe fructe si legume

Fiecare cura de slabire se bazeaza pe fructe si pe legume. Pe langa faptul ca sunt foarte sanatoase nu ingrasa.

Poti consuma cu incredere broccoli, conopida, varza Kale, castraveti si varza chinezeasca (bok choy). Mai poti consuma si fructe de padure, mere si pere.

O dieta bazata pe fructe si pe legume ajuta atat la pierderea in greutate cat si la prevenirea instalarii bolilor cronice precum diabetul zaharat, bolile cardiovasculare.

Niciun aliment nu este 100% interzis

Cu cat un aliment este interzis cu atat te vei gandi mai mult la el. Trebuie sa incerci sa consumi cat mai multe alimente sanatoase ca sa poti avea parte de greutatea pe care o doresti.


Adauga un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *